• ورود
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تجاری سازی

برگزارکننده: مرکز نوآوری و شتابدهی تگ / دپارتمان:کسب و کار

معرفی دوره

هدف دوره آموزش اصول و مفاهیم تجاری سازی و سپس مدل های پیاده سازی فناوری به عنوان یکی از توانمندی های مدیریت واحدهای دانش بنیان است. بدون این توانمندی شرکت های نوپا در تبدیل ایده های فناورانه خود به محصول یا خدمت ارزشمند و سودآور به مشکلات عدیده ای برخورد میکنند. تجاری سازی فرآیند تبدیل ایده‌ها و اختراعات به محصولات و یا خدمات قابل عرضه در بازار و در نتیجه ایجاد شغل و تولید ثروت است. تجاری سازی، مدیریت کسب و کار و فرآیند معرفی یک محصول جدید در بازار است. در تجاری سازی، تولید ،توزیع، بازاریابی، فروش و پشتیبانی فروش و کلیه اموری که می توانند موفقیت یک پروژه را تعیین کنند مورد بررسی قرار می گیرد. استراتژی تجاری سازی عبارتست از: توسعه طرح کسب و کار، عرضه محصول در بازار و پیش بینی ریسک و موانع کسب و کار؛ تجاری سازی به طور کلی از سه بخش ایده پردازی، فرآیند کسب و کارو ذینفعان تشکیل می شود.

مخاطبان دوره

تیم های استارت آپی، محققان، دانشجویان، کارشناسان تحقیق و توسعه

برنامه درسی دوره

مبانی و مفاهیم پایه ای تجاری سازی
فرآیندهای کلیدی تجاری سازی
ارزیابی پتانسیل و میزان بلوغ تجاری‌سازی
ارزشگذاری دانش فنی برای تجاری‌سازی
طراحی و تدوین مدل کسب و کار و طرح تجاری
مکانیزم‌های تجاری‌سازی/ بهره‌برداری و ورود به بازار

نقد و بررسی دوره

نا مشخص

امتیاز
  • 5 ستاره0
  • 4 ستاره0
  • 3 ستاره0
  • 2 ستاره0
  • 1 ستاره0

هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

قيمت 50,000 تومان شرکت در دوره200 ظرفیت باقیماندهامتیاز: 0 از 0 رای

0

  • 6 ساعت
  • 200 ظرفیت
  • نشان دوره
  • گواهینامه دوره
0 دیدگاه
0 دانشجو

تبلیغات

طراحی شده توسط سورنا